Asiakaspalvelu
0

Usein kysyttyä

Voiko ostaa ilman rekisteröitymistä?

Kyllä voi ostaa ilman rekisteröitymistä. Rekisteröityminen on maksutonta eikä sido sinua mihinkään.

Unohdin salasanani, miten saan sen takaisin?

Valitse etusivulla kirjaudu sisään ja klikkaa kohtaa Unohditko salasanan? Tilaa uusi salasana sähköpostiisi. Anna rekisteröityessäsi käyttämäsi sähköpostiosoite ja klikkaa Lähetä -painiketta. Saat sähköpostiisi kertakäyttöisen salasanan.

Käyttäjätunnukseni lukkiutui, miten toimin?

Ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Ongelmia rekisteröitymisessä asiakasnumeron kanssa?

Asiakaskortin numeron kanssa rekisteröityessä tarkastetaan tietosi pääjärjestelmästämme. Jos osoitteesi on muuttunut tai olet kirjoittanut nimesi tai osoitteesi väärin saattaa tulla viesti, että jokin tieto on väärin.
Olethan yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun, jos rekisteröityminen ei onnistu.

Mistä näen tuotteen saatavuuden?

Tuotteen saatavuus näkyy kyseisen tuotteen tuotesivulta, sieltä voi tarkastaa myös myymäläkohtaisen saatavuuden. Huomioithan, että kyseessä on juuri sen hetkinen saatavuus ja tilanne voi muuttua nopeastikin.

Mistä näen mahdolliset toimituskulut?

Näet toimituskulut toimitusosoitteen syöttämisen ja toimitustapavalinnan jälkeen ostoskorissa.

Haluaisin noutaa tilaukseni läheltä kesämökkiäni - onko se mahdollista?

Kyllä, katso tarkemmin kohdasta toimitustavat.

Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?

Kyllä, siirtyessäsi ostoskorista maksamaan, kohdassa tilaajan tiedot voi valita kohdan toimitus eri osoitteeseen kuin tilaajan osoite sekä lisäämällä vaaditut tiedot.

Voinko hakea verkkokaupan tilaukseni myymälästä?

Kyllä, voit noutaa tilaamasi tuotteet kaikista STARKin myymälöistä. Sinulle ilmoitetaan puhelimitse, kun tavarat ovat noudettavissa.

Miten muistilista toimii?

Rekisteröitynyt asiakas voi luoda muistilistoja. Tuote lisätään muistilistalle klikkaamalla lisää muistilistalle kohtaa ja joko luomalla uuden muistilistan tai valitsemalla jonkun aiemmin luomistaan listoista.

En ole saanut tilausyhteenvetoa?

Mikäli, ette ole saanut automaattista tilausyhteenvetoa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun. Mikäli ohjelma ei maksutilanteessa palaudu pankin maksupalvelusta takaisin verkkokauppaan, ei tilaus välttämättä aktivoidu vaikka tiliä veloitettaisiinkin.

Voinko muuttaa/peruuttaa tilauksen?

Maksettuasi tilauksen et voi enää itse muuttaa sitä, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Mikä on pienin tilausarvo?

Tilauksen alarajaan vaikuttaa maksutapa. Maksuturva laskulla alaraja on 20 euroa ja erämaksulla alaraja on 70 euroa, luottokortilla ja verkkopankin kautta maksettaessa 2 euroa.

Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?

Alennuskoodilla voi saada jonkun tietynlaisen edun, esim. alennusta hintaan.
Alennuskoodin voi syöttää ostoskorissa ja silloin saat alennuskoodin mukaiset alennukset.

Paljonko soittaminen asiakaspalveluun maksaa?

Soitto maksaa ainoastaan kotimaan paikallispuhelun verran. Asiakaspalvelu avustaa kaikissa tilaamiseen liittyvissä asioissa.

Mistä näen kanta-asiakashintani?

Kun olet rekisteröityessäsi syöttänyt asiakaskortin numeron saat verkkokaupassa samat edut kuin myymälässä. Oman kanta-asiakashintasi näet kun olet valinnut tuotteen kategorianäkymästä eli tuotesivulla.

Mitä vaiheita tilaaminen sisältää?

1. tuotteiden valinta ostoskoriin
2. tilaajatietojen syöttäminen
3. toimitustavan valinta
4. maksaminen
5. automaattinen tilausyhteenveto sähköpostiin
6. tilausvahvistus kun tilaus on käsitelty ja toimitusaika varmistunut
7. toimitus

Verkkokaupan yhteystiedot:

STARK verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee 24/7.
verkkokauppa@stark-suomi.fi

093 5417 704