0
Asiakaspalvelu

STARK -asiakkuus

Starkin tili- tai käteisasiakkaana hankinnat ovat onnistuneita ja projektit rullaavat. Alle olemme koonneet asiakkuuden tuomia etuja ja hyötyjä. Asiakkuuden saat avattua kätevästi netissä tai lähimmässä myymälässä.

Voit avata STARK -asiakkuuden kätevästi sähköisesti tai henkilökohatisesti lähimmässä myymälässäsi!

STARK -asiakkaan edut:

 

Räätälöidyt edut heti kassalla

STARK -asiakkuus voidaan räätälöidä vastaamaan kulloistakin tarvetta. Asiakkuus toimii joko käteis- tai tiliasiakkuutena. Kaikki räätälöidyt edut saat heti kassalta tai laskulla.

Kun rekisteröidyt verkkokauppaan ja täydennät STARK -asiakasnumerosi, saat asiakasetusi myös verkkokauppaostoista.

Mikäli haluat laskutusvaihtoehdon / tiliasiakkuuden käyttöösi, voit aktivoida sen täyttämällä hakemuksen sähköisesti tai myymälässä.

Vastuumyyjä käytössä koko projektin ajan

STARK -asiakkaana saat käyttöösi oman Vastuumyyjän, joka toimii projektin tarvikevastaavana ja auttaa mm. materiaalivalinnoissa, projektin etenemisessä ja toimitusten junailussa. Vastuumyyjän kanssa sovit myös räätälöidyt etusi.

Yhteydet ammattilaisiin

Vastuumyyjä tarjoaa STARK -asiakkaalle yhteydet paikallisiin rakentamisen ja remontoinnin ammattilaisiin PAKKI -verkoston kautta.

Lue lisää PAKKI-rakentajaverkostosta >>

Rakentamisen ammattilainen - STARK -asiakkaana mukaan PAKKI-verkostoon?

Ilmainen peräkärryn lainaus

Ostosten yhteydessä STARK -asiakas voi lainata peräkärryä ilmaiseksi kahden tunnin ajan.

Parhaat edut sähköpostiisi

Saat STARK uutiskirjeen ajankohtaisine tarjouksineen suoraan sähköpostiisi. Lähetämme uutiskirjeet asiakkaille, jotka ovat antaneet luvan sähköisten tarjouskirjeiden lähettämiseen.

Kutsut asiakastapahtumiin

STARK -asiakkaana saat aina ensimmäisenä kutsut Starkin asiakasiltoihin ja -tapahtumiin. Kutsut lähetetään sähköpostilla kaikille niille, jotka ovat antaneet luvan sähköisten tarjouskirjeiden lähettämiseen.