0
Asiakaspalvelu

Avaa asiakkuuden kysymykset

Heräsikö kysymyksiä STARK -asiakkuuden sähköisestä avaamisesta? Tässä vastaukset yleisimpiin. Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi niin otatahan yhteyttä asiakaspalveluumme taikka STARK myymälääsi.

Usein kysytyt kysymykset:

Olen lähettämässä hakemusta, mutta saan virheilmoituksen ruudulle?
>> Tarkista hakemuksesta, että olet täyttänyt kaikki vaadittavat kentät ja että ne ovat oikeassa muodossa. Hakemuksen pakolliset kentät on merkitty tähdellä * ja virheelliset kentät on korostettu punaisella

Kauanko STARK tilin aukeaminen kestää?
>> Tilin käsittelyssä menee noin 1-5 arkipäivää

Voiko STARK myyjä täyttää hakemuksen puolestani?
>> Myyjä voi tarvittaessa täyttää hakemuksen, suosittelemme Sinua täyttämään itse hakemuksen, koska hakemuksessa voidaan kysyä henkilötietoja (luotolliset hakemukset)

Lähetin hakemuksen, mutta en saa linkkiä allekirjoittamista varten sähköpostiini?
>> Hakemukseen on todennäköisestä tullut sähköpostisoitekenttään kirjoitusvirhe. Ole hyvä ja täytä hakemus uudelleen.

Olen avaamassa luotollista tiliä, joka vaatii henkilötunnukseni. Allekirjoittaessani sopimusta ohjelma herjaa väärää henkilötunnusta, enkä pääse tunnistautumaan verkkopankissani. Mitä teen?
>> Voit muuttaa henkilötunnuksesi sopimukselle, nimesi kohdalta kynän kuvasta ja tallentaa korjatun tiedon ja allekirjoittaa tämän jälkeen sopimuksen. Huom. Muutettu henkilötunnus ei korjaannu sopimukseen, vain allekirjoittaja kohdassa näkyy oikea henkilötunnus.

Täytin ja allekirjoitin yritystilihakemuksen, mutta minulla ei ole nimenkirjoitusoikeutta. Mitä nyt tapahtuu?
>> Tiliä ei valitettavasti voida avata, ja hakemus hylätään. Nimenkirjoitusoikeuden omaavan henkilön täytyy täyttää hakemus uudelleen ja allekirjoittaa sopimus.

Olen avaamassa Yritykselle tiliä, enkä ole merkittynä nimenkirjoitusoikeudella kaupparekisteriin. Miten toimin?
>> Pyydä yrityksesi nimenkirjoitusoikeudellista henkilöä täyttämään ja allekirjoittamaan sopimus.

Hakemus ei näy oikein selaimellani. Mitä teen?
>> Hakemus toimii tuetuilla selaimilla: esim. Edge, Firefox, Safari. Suosittelemme päivittämään selaimen, tai täyttämään hakemuksen lähimmässä myymälässämme.

Kuinka saan tiedon, että tili on auki?
>> Sinulle nimetty vastuumyyjä ottaa sinuun yhteyttä, kun tilisi on auki. Voit myös soittaa asiakaspalvelukeskukseemme ja tiedustella onko tilisi avattu.

Kauanko sähköpostiin tullut linkki on voimassa, jos en heti mene allekirjoittamaan sopimusta?
>> Sopimus on hyvä allekirjoittaa heti lähettämisen jälkeen, linkki on voimassa 7 päivää.

Mihin laitan toivomani myyjän tiedon?
>> Voit lisätä 'Muut tiedot' kohtaan, myyjän nimen ja muuta lisätietoa.